Realizare Ubuntu Romania Remix - RC

Cosmin Stoica mail.cosmin la gmail.com
Joi Mai 14 23:18:28 BST 2009

2009/5/13 Tibenschi Flaviu <flaviuvacanta la yahoo.com>

> Va rog,
>
> Ma ajuta si pe mine cineva sa ma conectez cu kiwi la net, cu un IP
> permanent?
> Am cautat pe net de am innebunit si tot nu am reusit. Am urmat intocmai
> instructiunile de acolo.

Da provideru' lu matale îți dă un ip permanent?
Dacă da, caută și în instrucțiunile Ubuntu (Kiwi e tot ubuntu, dar mai puțin
personalizat ca Mint, spre exemplu). La mine a mers în maniera clasică:
completarea manuală a datelor(IP,gateway, etc). Ai grijă la 'texte', dacă
încerci să copii datele din windows, la mine nu s-au potrivit, a trebuit să
cer suport providerului
Un ataÅŸament HTML a fost eliminat

Mai multe informaþii despre lista de discuþii ubuntu-ro