Feedback: Kiwi si Ubuntu-ro

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Mai 6 17:23:40 BST 2009

Partea nașpa pe care o văd eu la KiwiLinux e lipsa dezvoltatorilor și
persoanelor interesate să contribui la Kiwilinux (inclusiv eu)

De la colegii de servici am primit feedback cum că după instalare erau
confuzi dacă au instalat Kiwi sau Ubuntu ... la fel și la
update/upgrade... cam peste tot prin sistem scrie Ubuntu... nu
KiwiLinux. Rezolvarea acestor confuzi necesită un efort considerabil.

La fel pentru KiwiLinux are dezavantajul unei imagini mai slabe decât
Ubuntu și sunt conștient că este foarte greu să obții o imagine bună.

Cu toate acestea faptul că KiwiLinux e bazat pe voluntariat poate să fie
un lucru bun. Există persoane care nu sunt bucuroase să promoveze
distribuția sau afecerea lui Mark :D

În data de Mi, 06-05-2009 la 18:37 +0300, Rus-Rebreanu Alin-Florin a
scris:
> Ca nu-si propune mai mult decat un remaster de CD.
> Chestia aia cu ubuntu-ro remix nu o pricep de nici un fel.
ubuntu-ro remix, este ediția în limba română a CD-urlui Live/Instalare
Ubuntu.

Nu este o distribuție noua. De aceea se numește Ubuntu

La fel ca și Kiwi vine cu pachetele de limba română + codecuri
instalate... atâta tot că se limitează la instalare de pachete astfel
încât să nu fie probleme de trademark.

Ubuntu ediția pentru România este utilă în special pentru utilizatori
fără internet sau cei ce nu cunosc foarte bine limba engleză.

Exemplu cazul FRCCF sau proiectul din Buzău.

Succes!
Adi