Realizare Ubuntu Romania Remix - RC

marius adrian popa mapopa la gmail.com
Lun Mai 4 16:44:52 BST 2009

2009/5/4 Adi Roiban <adi at roiban.ro>:
> [...]
> end-users by including the Player installers on CDs, DVDs or other
> physical media.
>  * Usage of Adobe Web Players is only permitted for supported
>    platforms; usage rights on non-PC devices or embedded systems are
>    not granted by this license.
>  * Licensee must use the installers as-is without modification.
>
> Nu se pune problema existenței unui arhive separate de pachete și sper
> că acest lucru ne va face să lucrăm mai mult upstream.
>
> Ce ziceți?
> Putem să folosim acest ISO drep Ubuntu pentru România[2], sau rămânem la
eu zic kiwi sa fie un branch separat unde sa fie adaugate si programe
/drivere cu licentze mai dubioase

iar ubuntu remix sa fie doar ubuntu cu programe si localizare eventual
si un ghid inclus , fara flash si drivere in plus fata de cel original
 eventual cu cateva programe in +/- : audacious ...

ps: se pot face si cele 50 de cd-uri daca o sa fie terminat pana la eliberatica
o sa ma uit sa vad cum merge cd-ul