Realizare Ubuntu Romania Remix - RC

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Mai 4 10:44:53 BST 2009

Salut,

Am făcut ieri un CD Ubuntu Jaunty pentru România.

L-am pus aici:
http://adi.roiban.ro/misc/ubuntu-9.04-desktop-i386-ro.iso

Este fix Jaunty normal, doar că are implicit limba Română, am scos
ekiga, am instalat ceva codecuri din universe și flash din multiverse...
și „Live cd user” tradus cu „Utilizator Ubuntu”

Ideea din spatele Ubuntu 9.04 pentru Romania este aceea de a oferi o
versiune de Ubuntu adaptată pentru românia, nicidecum de a avea o noua
distribuție.

Chiar dacă îl terminăm în Mai, prefer să se numească tot 9.04, pentru a
reduce din confuzie.

Cu Flash nu am citi eu atent și am crezut că se poate redistribui pe
CD... dar înțeleg că se poate redistribuii doar installerul.
Linux este o platforma suportată de ei, așa ca e ok.

Am extras ceva din licența de redistribuire [1]
* Licensee is permitted to distribute Adobe Web Players to multiple
end-users by including the Player installers on CDs, DVDs or other
physical media.
  * Usage of Adobe Web Players is only permitted for supported
    platforms; usage rights on non-PC devices or embedded systems are
    not granted by this license.
  * Licensee must use the installers as-is without modification.

Nu se pune problema existenței unui arhive separate de pachete și sper
că acest lucru ne va face să lucrăm mai mult upstream.

Ce ziceți?
Putem să folosim acest ISO drep Ubuntu pentru România[2], sau rămânem la
KiwiLinux ?

Spor!

[1] http://www.adobe.com/products/players/fpsh_distribution1.html
[2] http://www.ubuntu.ro/produse/ceesteubuntu/kiwilinux

În data de Ma, 28-04-2009 la 18:06 +0300, Adi Roiban a scris: