furt si impachetare wallpaperuri pt kiwi

Sâm Mai 2 07:59:43 BST 2009

2009/5/2 Lucian Adrian Grijincu <lucian.grijincu la ubuntu.ro>:

> Tibi, cred că ești și tu conștient că Jani s-a referit la licențierea
> imaginilor sub o licență cât mai liberă.

Evident, pentru că una cât mai liberă îți permite cu atât mai mult să
folosești poza respectivă. Nicio problemă aici.

> Vroiai să stea să caute pe
> site-ul celor de la CC să filtreze prin cele X licențe, fiecare cu Y
> versiuni și să zică exact care sunt licențele sub care le vrea. Avem
> și noi cap, ne duce puțin cât să decidem care licență e liberă, care e
> restrictivă, etc.

Am remarcat că în continuare se folosește CC ca să desemneze o licență
CC cel puțin fără ND, ca să zic așa. E o problemă de exprimare, care
confuzează pe cei care nu știu despre pachetul ăsta de licențe, nu mă
gândeam că Jani nu știe ce licență CC să propună/să negocieze.

Tu nu vezi că ar fi o problemă că sunt X licențe cu Y versiuni și noi
ne referim la ele ca din avion, cu CC? :-)

> Asta e pur flame-bait. Recunoști singur: „Iar mă leg de CC.”. Don't.

E na, mai descrețim frunțile, că tot s-a lansat Ubuntu. :-)

Tibi