furt si impachetare wallpaperuri pt kiwi

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la ubuntu.ro
Vin Mai 1 23:45:44 BST 2009

2009/5/2 Tibi Turbureanu <tiberiuturbureanu la gmail.com>:
> CC e cam vag și din păcate folosim numele pachetului de licențe în loc
> de numele (drepturile) licenței.

Tibi, cred că ești și tu conștient că Jani s-a referit la licențierea
imaginilor sub o licență cât mai liberă. Vroiai să stea să caute pe
site-ul celor de la CC să filtreze prin cele X licențe, fiecare cu Y
versiuni și să zică exact care sunt licențele sub care le vrea. Avem
și noi cap, ne duce puțin cât să decidem care licență e liberă, care e
restrictivă, etc.

> Cum sună un CC-BY-ND-NC? Iar mă leg de CC.

Asta e pur flame-bait. Recunoști singur: „Iar mă leg de CC.”. Don't.

--
 .
..: Lucian