Realizare Ubuntu Romania Remix

art monroe artemonroe la yahoo.com
Vin Mai 1 14:11:22 BST 2009

atat stefan cat si doru au dreptate. daca e kiwi linux atunci e ok. ce se intampla mai departe?
unde este promovat? si cum?

________________________________
From: Stefan Olteanu <linelolteanu la gmail.com>
To: Lista de discutii despre Ubuntu <ubuntu-ro la lists.ubuntu.com>
Sent: Friday, May 1, 2009 11:33:42 PM
Subject: Re: Realizare Ubuntu Romania Remix

Doru Horișco wrote:
> Nu știu cât de mult bine poate face apariția încă a unei distribuții
> pentru România.
> Poate duce la „diluarea” eforturilor. Ubuntu Remix sună la fel de
> românește ca și Kiwilinux.
> Spaniolii de exemplu nu i-au zis Ubuntu Spanish Remix:
> http://www.guadalinex.org/
> Cred că îndreptarea eforturilor către promovarea unei distribuții deja
> existente poate avea mai mult succes.
> Ca să nu ne mai trezim cu același desktop poate reușim să schimbăm
> aspectul grafic (pe unde se poate). (spun eu care mi-am prins deja
> [...]
Sper sa nu deranjez pe nimeni dar parerea mea este urmatoarea:
  In loc sa ne certam pe nume-pentru ca fiecare persoana are un nume mai
mult sau mai putin favorit-trebuie sa promovam ce avem deja.
Daca totusi acest nume nu ne place trebuie sa alegem un nume scurt,usor
de tinut minte  si care sa reprezinte cu mandrie tara noastra.

Stefan