Realizare Ubuntu Romania Remix

Calin Miclaus calin.miclaus la gmail.com
Dum Mai 3 14:22:05 BST 2009

2009/5/1 Doru Horișco <doruhushhush la gmail.com>

> Crearea și menținerea unei arhive software (repositories) proprii,
> pentru a nu mai fi puși utilizatorii Ăźn situația, atunci cĂąnd doresc
> schimbarea mediului desktop de exemplu, să utilizeze arhivele software
> ubuntu. (știu că este greu)
>
> De exemplu mulți au ales tot felul de nume (există și Remix da):
> https://wiki.ubuntu.com/DerivativeTeam/Derivatives
>
> Doru Horișco

Se poate folosi mirror.arlug.ro, care e ubuntu-official. E in reteaua RDS,
100mb, functioneaza de minute in metro (inclusiv big-metro). Pentru un test,
`wget http://mirror.arlug.ro/pub/kiwilinux/kiwilinux-9.04.iso`
Nu e complicat sa se mai adauge un repo pentru kiwi, nu cred ca sunt sute de
mega de pachete personalizate...

--
Calin Miclaus
Un ataƟament HTML a fost eliminat