Adresa de contact Ubuntu Romania

Cosmin Stoica mail.cosmin la gmail.com
Mar Iun 16 22:26:56 BST 2009

Chestia cu evenimentele pare obsesiv─â. Nu vreau s─â m─â bag "ca musca'n
lapte", dar la capitolul promovare, firmele de care spuneai c─â se vor
parteneri cred ca au poten╚Ť─â mai mare dec├ót un eveniment la care de obicei
particip─â cei care DEJA cunosc.
Dacă o astfel de firmă îi prezintă angajatului - cu tot neamu' lui - un
sistem nou,├«n plus ├«l oblig─â s─â ├«l foloseasc─â la serviciu, s─â fi╚Ťi siguri c─â
e prima dat─â c├ónd respectivul angajat ia contact cu linux.╚śi faptul c─â va da
cu capul în el la lucru e un motor suficient pentru a se informa despre.
Personal, aș fi un pic mai subtil în ceea ce privește promovarea:nici eu nu
am auzit de linux în general în urma unor evenimente, ci după ce am dat cu
capul de pragul de sus.
Un ata┼čament HTML a fost eliminat

Mai multe informa■ii despre lista de discu■ii ubuntu-ro