Adresa de contact Ubuntu Romania

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mar Iun 16 12:51:26 BST 2009

În data de Ma, 16-06-2009 la 14:01 +0300, Rus-Rebreanu Alin-Florin a
scris:
[snip]

> Pe contact la ubuntu.ro n-a ajuns nici macar un mail de la cineva care
> dorea sa organizeze un eveniment. Peste 90% e spam si restul sunt
> firme sau site-uri care vor sa fie "parteneri". Mai ramane un mic
> procent de oameni interesati de licente.

Pe viitor va trebui să promovăm mai mult adresa de contact. Eu unul sper
că vor ajunge mai multe mesaje importante.

Am pus pagina de contact in meniul pricipal pe www.ubuntu.ro și pe
forum, precum și pe IRC și wiki.

Am scos de pe pagina de contact informații despre forum, IRC sau listă.
Sper că acum este mai simplu :) și nu vor mai exista cazuri de genul :
eu v-am scris pe IRC dar nimeni nu m-a băgat în seamă.