Răspuns: Formulare scop Ubuntu ro

Adrian C. chiorescu la yahoo.com
Joi Iul 9 07:16:01 BST 2009

Da, la nivel inalt asa e, nu sunt sanse, si eu cred ca e o solutie cu prezentarile, dar ar trebui instruiti mai intai profesorii (in special cei de info). Degeaba eu ca inginer de sistem am pus linux pe toate computerele daca profii nu il folosesc. Ar trebui facute niste cursuri de perfectionare prin CCD. Chiar am sa incerc la Iasi, am ceva experienta de formator si cred ca merge ca suport de curs documentatia de pe ubuntu.ro.

Inspectoratele nu decid singure, softul si contractele sunt facute de minister cu firmele mari gen Siveco, Microsoft si cele ce distribuie hardware.
'Noi' daca te referi la persoane fizice nu putem fi luate in serios pentru ca e nevoie de contracte. Nici macar un ONG care sa discute nu cred ca ar avea mare succes, dar daca se incearac ceva 'sus' asta ar fi neaparat necesar.

Alternativ si poate mai eficient pe termen scurt, mers direct la prezentrai in scoli (si aici ar fi foarte util ONG sa fie ceva 'legal' ) si prezentat la elevi. Macar acasa sa foloseasca sau sa se incurajeze dual-boot in scoli.

Din ce am vorbit cu inspectoratul in Cluj si cu profesorii, la minister nu avem sanse sa schimbam ceva in viitorul apropiat. Doar de jos ar merge, cel mai bine daca ar fi multi voluntari prin toata tara si s-ar afce astfel de preznetrai in scoli mult mai des, astfel sa inceapa sa fie observat si de mass-media.
Se mai fac prezentari, dar rar si fara prea multa publicitate pentru a incuraja si pe altii.

Jani

Salut RomĂąnia! FiĆŁi la curent cu tot ce se petrece Ăźn RomĂąnia pe Yahoo! RomĂąnia
Un ataƟament HTML a fost eliminat