Serile Deschise Ubuntu România - Ianuarie 2009

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mar Ian 6 23:26:49 GMT 2009

On Wed, 2009-01-07 at 01:23 +0200, Doru Horishco wrote:

> [...]
> in tema aleasă și apoi cu o parte formată din răspunsuri la întrebările celor prezenți.
> Această ultimă parte trebuie să ocupe cel mai mult spațiu.
>
> Dacă nu doriți să prezentați ceva dar totuși doriți să propuneți subiecte viitoare,
> o puteți face pe forumul http://forum.ubuntu.ro/index.php la capitolul
> Cafenea http://forum.ubuntu.ro/viewtopic.php?id=4781
>
> Orice sugestie este binevenită, la fel și orice prezentare nouă propusă și susținută.
> Mulțumesc mult pentru atenție și abia aștep sugestiile voastre,

Doru, eu zic luna asta sa o lasi mai moale. Principalul motiv fiind ca
la faculta e perioada sesiunilor. La licee nu bag mana in foc...
:)

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/