Re: Serile Deschise Ubuntu România - Ianuarie 2009

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la gmail.com
Mie Ian 7 00:11:37 GMT 2009

2009/1/7 Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro>:
> Doru, eu zic luna asta sa o lasi mai moale. Principalul motiv fiind ca
> la faculta e perioada sesiunilor. La licee nu bag mana in foc...
> :)

+1
Sesiunile în facultăți sunt între mijlocul/sfârșitul lui ianuarie și
mijlocul/sfârșitul lui februarie.

Între 31 ianuarie - 8 februarie 2009 e vacanța în învățământul
gimnazial/liceal => luna asta e plină de teze/lucrări/etc.

--
 .
..: Lucian