Diacritice cu virgula in 8.10

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Ian 5 13:28:57 GMT 2009

În data de Lu, 05-01-2009 la 14:57 +0200, Tibi Turbureanu a scris:
> În data de Jo, 18-12-2008 la 02:09 +0200, Adi Roiban a scris:

Tibi, ai cont pe Launchpad ? Și dacă da, care este numele ?
Eventual aplică pentru echipa de localizare și dacă totul e ok aprob
cererea.

> Nu-i bai, sunt învățăcel. Până o să ajung să contribui mai mult și
> eficient, poate Launchpad va fi eliberat ;-)
In 4 luni Launchpad va fi free software! E sigur :)

> Am făcut revizia și i-am trimis-o lui Lucian.
> Am câteva observații:
Lucrurile astea ar fi fain de discutat pe lista diacritice.

>  * favorite/semne de carte (?)
Favorite - așa e în GNOME

>  * infinitiv formă lungă - editare/editează (?)
>  * nicio/niciuna?
Cum e noua ortografie. Cred că e legat.
Din păcate au am învățat altfel și mai greșesc.

>  * cuvinte netraduse în mij. prop. (nu am putut crea engine Gconf)

>  * majuscule în interiorul prop. (?)
Daca e nume proprie... altfe pică (scrie și în ghid)

>  * articulat sau nu? proprietarul cheii/proprietar cheie
Depinde (vezi ghid). Nu trebuie să abuzăm de articol, dar unde sună
aiurea nearticulat putem articula.
Dacă nu apare „the” se încearcă nearticulat. Dacă sună bine și are sens
rămâne așa.

>  * pattern-ul nu a fost găsit -> șablonul nu a fost...
E ok „șablon”.

Termenul trebuie discutat pe diacritice.
>  * crează/creează :-D
>
> Și câteva legate de traducerea Ubuntu:
>  * Șabloane (din /home/user) cu sedilă
>  * în tty (Ctrl+Alt+FX) „ăș...” nu apar
>  * „Desktop” netradus

>  * „Sunt disponibile actualizări _software_” (nu putem găsi echiv.
> românesc?)
Ba da:
Sunt disponibile actualizări pentru programele instalate.