Discritice cu virgula in 8.10

Lun Ian 5 12:57:09 GMT 2009

În data de Jo, 18-12-2008 la 02:09 +0200, Adi Roiban a scris:
> În data de Ma, 16-12-2008 la 23:33 +0200, Tibi Turbureanu a scris:

> Inca nu poti importa fisiere .po daca nu faci parte din echipa de
> localizare Ubuntu Romania.

Nu-i bai, sunt învățăcel. Până o să ajung să contribui mai mult și
eficient, poate Launchpad va fi eliberat ;-)

> Daca tot te-ai apucat de gconf-editor ar fi fain sa ii faci o revizie
> capitala pentru a trimite fisierul upstream la echipa GNOME Romania.

Am făcut revizia și i-am trimis-o lui Lucian.
Am câteva observații:

 * favorite/semne de carte (?)
 * infinitiv formă lungă - editare/editează (?)
 * nicio/niciuna?
 * cuvinte netraduse în mij. prop. (nu am putut crea engine Gconf)
 * majuscule în interiorul prop. (?)
 * articulat sau nu? proprietarul cheii/proprietar cheie
 * pattern-ul nu a fost găsit -> șablonul nu a fost...
 * crează/creează :-D

Și câteva legate de traducerea Ubuntu:
 * Șabloane (din /home/user) cu sedilă
 * în tty (Ctrl+Alt+FX) „ăș...” nu apar
 * „Desktop” netradus
 * „Sunt disponibile actualizări _software_” (nu putem găsi echiv.
românesc?)

Ce părere aveți?
Tibi
Un ataşament non-text a fost şters...
Nume: smime.p7s
Tip: application/x-pkcs7-signature
Mărime: 3251 octeţi
Desc: indisponibil(ă)

Mai multe informaii despre lista de discuii ubuntu-ro