Mailuri din mbox in maildir

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Sâm Aug 8 00:12:44 BST 2009

On Fri, 2009-08-07 at 22:40 +0300, Gabos Denes wrote:
> Salutare,

Salut,

> Am urmatoarea problema cu un ubuntu server: trebuie sa mut mailurile din
> mbox in maildir pentru utilizatorii actuali. Folosesc postfix + dovecot
> pentru imap pe 8.04 cu toate updateurile.
> Am urmarit pasii descrisi aici: https://help.ubuntu.com/community/Dovecot
> Acum mailurile ajung tot in /var/spool/mail/user chiar daca am setat in
> /etc/postfix/main.cf home_mailbox = Maildir/

Ai verificat
`mail_location`
în fișierul de configurare a Dovecot-ului?
Ar trebui să fie ceva în gen:
`mail_location = maildir:/home/%u/Maildir`

> Prima problema ar fi de ce nu ajung mailurile in ~/Maildir/new ? Am
> verificat in /var/spool/mail/ si fisierul cu mailurile utilizatorului
> s-a recreat automat si mailurile noi ajung aici.
> A doua problema: cum as putea sa migrez si dosarele imap vechi din
> ~/mail/fisier (dosar in imap) in structura noua maildir?

În wiki-ul de la Dovecot găsești detalii cum se pot face migrări:
http://wiki.dovecot.org/Migration/MailFormat

O seară plăcută.

--
() Campania Panglicii în ASCII