Mailuri din mbox in maildir

Gabos Denes gabosdenes la gmail.com
Vin Aug 7 20:40:25 BST 2009

Salutare,
Am urmatoarea problema cu un ubuntu server: trebuie sa mut mailurile din
mbox in maildir pentru utilizatorii actuali. Folosesc postfix + dovecot
pentru imap pe 8.04 cu toate updateurile.
Am urmarit pasii descrisi aici: https://help.ubuntu.com/community/Dovecot
Acum mailurile ajung tot in /var/spool/mail/user chiar daca am setat in
/etc/postfix/main.cf home_mailbox = Maildir/
Prima problema ar fi de ce nu ajung mailurile in ~/Maildir/new ? Am
verificat in /var/spool/mail/ si fisierul cu mailurile utilizatorului
s-a recreat automat si mailurile noi ajung aici.
A doua problema: cum as putea sa migrez si dosarele imap vechi din
~/mail/fisier (dosar in imap) in structura noua maildir?

Deni