instalare Linux Ubuntu

Alex Eftimie alex la rosedu.org
Joi Oct 30 09:01:31 GMT 2008

2008/10/30 cojoc cornel <fast_morihei la yahoo.com>:
> E ora 05:40,am stat toata noaptea pe calc,am  reusit sa instalez si al
> doi-lea sistem de operare(ubuntu),m-am bucurat ca un copil si ma simt
> fericit,insa am cautat codecuri pt vizionare filme si audio,ma simt mun pic
> obosit sa m ai fac asta,poate ma indrumi unde sa caut,am notat cateva ce ar
> m-ai trebui sa functioneze si celelalte programe din Ubuntu.Am reusit sa
> instalez Ubuntu prin sist.Windows,mi-a luat 4 ore.Mersi pentru
> promptitudinea raspunsului la cererea dinainte.Cea cu programelul acela de
> conexiune net.de la czone.

Salut Cornel,

La nivel de codec-uri, ubuntu se comportă mult mai elegant decât
Windows și anume: este suficient să încerci să deschizi un fișier
(film, .avi, de exemplu sau melodie, .mp3), și ubuntu va căuta automat
codec-urile necesare, notificându-te să-ți dai acordul pentru
instalarea acestora.

Mă bucur că ai reușit instalarea. Pentru suport legat de ubuntu, ai
întotdeauna la îndemână http://forum.ubuntu.ro și lista de discuții
ubuntu-ro la lists.ubuntu.com precum și canalul de IRC (server
irc.freenode.net, camera #ubuntu-ro, poti folosi Pidgin pentru a
intra).

Alex Eftmie