Kiwi 8.10 amanat, va fi Kiwi 8.12

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Joi Oct 30 20:46:47 GMT 2008

Salut,

am hotarat sa aman lansarea noi versiuni Kiwi pana in decembrie din
mai multe motive, in ordinea importantei:
- nu am avut timp sa pun la punct 8.10 sa fie gata pana maine (ultima
zi din luna 10)
- 8.10 pare sa aiba cateva regresii si as prefera sa se adune cateva
saptamani de fixuri in arhive inainte de Kiwi
- un avantaj mare din 8.10, conexiunio 3G aparent nu merg cu
furnizorii din Romania, cel putin nu am avut raspunsuri
pozitive pana acum
- traducerile OO nu au apucat releasul
si nu in ultimul rand
- Kiwi 8.08 e destul de bun si recent

Pana la Kiwi 8.12 o sa incerc sa fac si sper ca si voi primi ajutor
pentru urmatoarele:
- OO in romana (posibil OO 3.0 default ?)
- bazat pe experienta cu 8.10 si pe forum.ubuntu.ro vazut daca putem
face 3G sa mearga din prima
- fixat wubi.exe pe CD
- adus situl la zi si simplificat (si posibil migrat pe wordpress)
- inclus eventual alte pachete in arhive ca gsopcast (Cristi Klein)
posibil prin Medibuntu

Jani