Ubuntu Party Tg-Mures

moldo_ boy999 moldo_boy999 la yahoo.com
Mie Oct 15 18:29:24 BST 2008

Hehe cand este ???De cand asteptam;))

--- On Sun, 10/12/08, Lucian Adrian Grijincu <lucian.grijincu la gmail.com> wrote:

From: Lucian Adrian Grijincu <lucian.grijincu la gmail.com>
Subject: Re: Ubuntu Party Tg-Mures
To: "Lista de discutii despre Ubuntu" <ubuntu-ro la lists.ubuntu.com>
Date: Sunday, October 12, 2008, 5:14 PM

2008/10/13 marius popa <mapopa la gmail.com>:
> 1.Locatia Unde se va tzine
„ț" :P

> 2.Numarul de persoane care vor veni , trebuie sa aflam un numar
aproximativ
good luck with that :P

> 3.Sa facem rost de cd-uri eventual sa mearga cineva in Clusj si si sa
> il contacteze pe Adi Roiban
La install fest-ul de sâmbăta asta din București am scris noi
CD-urile. Două laptopuri au scris putin peste 10 CD-uri. Vă adunați la
locul faptei cu vreo două ore înainte și scrieți niște CD-uri. În
timpul install-festului, dacă cererea se mărește (nu vă așteptați ca
toată lumea să vină la timp :P), mai scrieți câteva.

> 4.Un proiector ar fi necesar
Nu e „necesar". V-ar ajuta în realizarea unei prezentări. Noi n-am
făcut nici o prezentare; am trecut direct la instalat ubuntu pe
calculatoarele participanților.

--
Lucian