Ubuntu Party Tg-Mures

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la gmail.com
Dum Oct 12 22:14:46 BST 2008

2008/10/13 marius popa <mapopa la gmail.com>:
> 1.Locatia Unde se va tzine
„ț" :P

> 2.Numarul de persoane care vor veni , trebuie sa aflam un numar aproximativ
good luck with that :P

> 3.Sa facem rost de cd-uri eventual sa mearga cineva in Clusj si si sa
> il contacteze pe Adi Roiban
La install fest-ul de sâmbăta asta din București am scris noi
CD-urile. Două laptopuri au scris putin peste 10 CD-uri. Vă adunați la
locul faptei cu vreo două ore înainte și scrieți niște CD-uri. În
timpul install-festului, dacă cererea se mărește (nu vă așteptați ca
toată lumea să vină la timp :P), mai scrieți câteva.

> 4.Un proiector ar fi necesar
Nu e „necesar". V-ar ajuta în realizarea unei prezentări. Noi n-am
făcut nici o prezentare; am trecut direct la instalat ubuntu pe
calculatoarele participanților.

--
Lucian