CD-uri Ubuntu

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Oct 13 06:31:19 BST 2008

În data de Lu, 13-10-2008 la 00:21 +0300, Lucian Adrian Grijincu a
scris:

> Data la care vine pachetul e cam târzie.
Eu zic ca se misca destul de repede. Gandeste ca in 2 saptamani se face
matrita, se imprima cd-urile, se ambaleaza, se realizeaza si se livreaza
coletele.

> Mă gândeam că am putea da o parte din CD-uri la școală celor doritori
> (în UPB am găsi niște clienți printre cei de an I, care acum lucrează
> la „Utilizarea sistemelor de operare" pe Ubuntu).
Lucian, iti pot trimite eu CD-uri cu 8.04 doar desktop Ubuntu.
E foarte bun pentru inceput :)

> Pachetul conține:
>       Ubuntu: PC: 230
>       Kubuntu: PC: 50
>       Server PC: PC: 50
>       Server 64bit PC: 20
>
> Cele de server nu prea știu cui le-am putea da. Ar trebui să
> implementăm și un sistem de request de CD-uri (de ex. o secțiune pe
> forum, o secțiune pe site-ul principal care să indice modul în care ar
> trebui să ne contacteze pentru CD-uri?
Da. Site-ul trebuie actualizat.

> Dacă se pune problema împărțirii și trimiterii lor în câteva locații
> unde sunt comunități locale Ubuntu ofer eu. Dacă, în schimb e vorba de
> răspuns la 300 de cereri: „Vreau un CD pentru nuștiu care oraș!"
> consider că efortul este inutil (pentru asta este shipit, chiar dacă
> ajung cam târziu) - mai bine petrecem timpul traducând decât umblând
> la poștă.
OK. Pai e vorta de trimis cd-uri doar in cantitati mai mari, celor care
vor sa organizeze diverse evenimente.
Nu se pune problema de distribuirea individiuala!

Eventual cei din comunitatile locale le pot distribui mai departe.

Deci, Lucian, e vorba de trimis CD-uri doar catre comunitati sau
persoane care organizeaza evenimente. Daca vrei sa te ocupi de asta te
rog sa imi trimiti un email cu adresa la care sa fie livrate si voi face
o cerere in numele LoCo-ului Romania sa ajunga direct la tine.