CD-uri Ubuntu

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Dum Oct 12 22:38:37 BST 2008

On Mon, 2008-10-13 at 00:21 +0300, Lucian Adrian Grijincu wrote:

> Data la care vine pachetul e cam târzie.

> Mă gândeam că am putea da o parte din CD-uri la școală celor doritori
> (în UPB am găsi niște clienți printre cei de an I, care acum lucrează
> la „Utilizarea sistemelor de operare" pe Ubuntu).

Eu cred ca primii clienti vor fi chiar profesorii daca e sa facem asa...
:(

> Pachetul conține:
>       Ubuntu: PC: 230
>       Kubuntu: PC: 50
>       Server PC: PC: 50
>       Server 64bit PC: 20
>
> Cele de server nu prea știu cui le-am putea da.

Alea de server is cele mai tari!!!
Eu le vreau :)

>  Ar trebui să
> implementăm și un sistem de request de CD-uri (de ex. o secțiune pe
> forum, o secțiune pe site-ul principal care să indice modul în care ar
> trebui să ne contacteze pentru CD-uri?

Cum relansam (lucru ce se va intampla in curand) noul GSL, va fi lansat
si un shop online. In care vei putea comanda personal un pachet cu ceva
CD-uri UBuntu...

> Dacă se pune problema împărțirii și trimiterii lor în câteva locații
> unde sunt comunități locale Ubuntu ofer eu. Dacă, în schimb e vorba de
> răspuns la 300 de cereri: „Vreau un CD pentru nuștiu care oraș!"
> consider că efortul este inutil (pentru asta este shipit, chiar dacă
> ajung cam târziu) - mai bine petrecem timpul traducând decât umblând
> la poștă.

Discutabil...
De ce? Pentru ca putem diviza distributia doar in acele orase in care se
ofera cineva sa le imparta sau sa se ocupe de expedieri acestora.

--
()  Campania Panglicii în ASCII
/\  http://stas.nerd.ro/ascii/