Re: Concluzii Ubuntu 8.04.1 Install fest București

Cristian Mijea cristian.mijea la gmail.com
Lun Oct 13 01:20:10 BST 2008

La programe: Kopete sau GYachE?  -  se mai plang oamenii de suportul pentru
webcam.

La fel altele utile care nici nu iau timp mult la instalare:
Picasa,
G. Earth
xmms, toti duc dorul lui Winamp.
Gnome Commander daca le placea Win/Total Commander.
GQwiev pentru cei care foloseau ACDSee.

Chiar daca par banale cateva, se blocheaza multi cand e vorba de instalat
singuri.

Daca au destul la video/proc as pune chestiile dragute de interfata. O sa se
laude cu ce au instaltat si daca arata si din cale afara de frumos vin mai
multi.
A, si spuneti-le nitel ce si cum cu imprimantele.

Cu "problemele" de mai sus mi s-au intors in general userii. Daca-mi mai
amintesc mai zic.