Probleme la instalare Intrepid beta

Florin Ivan florica76 la gmail.com
Mie Oct 8 10:35:26 BST 2008

Bogdan, nu stiu cum ai tu configurat HDD-ul, dar iata cum am facut eu si cum
iti recomand si tie
( sper de asemenea ca sunt si in asentimentul multoara din grup ).

Faci mai multe partitii:

1 partitie / ( root ) in care se va instala sistemul de operare.
1 partitie /home in care vei avea tu contul cu toate setarile la programele
folosite si toate documentele.
1 partitie swap ( asta cred ca este si optionala, depinde de performantele
calculatorului tau. dar nu cred ca strica sa o ai )
( pentru un server este o alta configurare a partitiilor, la cerere vorbim
si despre asta)

eu am alea ca dimensiuni 15GB pt / ( root ) si 1-2 Gb pt swap, ramanand
restul ( aprox 100Gb) pentru /home. Valorile tu ti le alegi dar vezi sa nu
patesti ca mine, cand am ales partitia de / ( root ) de 5Gb si nu mai aveam
spatiu ;)

Obs: In cazul in care ai o partitie separata pentru /home ( asa cum ti-am
prezentat mai sus ) "o reinstalare pe curat "nu se soldeaza cu nici o
pierdere de date.
Daca inainte de reinstalare nu stergi folderele cu configurarile programelor
folosite ( folderele care incep cu . ( punct ) din folderul tau din /home
.... probabil folderul tau se va numi /home/bogdan ) dupa reinstalare vei
avea aceleasi setari la programele comune ( inainte si dupa reinstalare
).... mai pe scurt clientul e email ( eu folosesc evolution ) o sa ti se
deschida la primul click , nu vei mai avea nevoie de configurare si iti va
arata si mail-urile pe care le aveai primite inainte de reinstalare.

in speranta ca nu am folosit o exprimare prea incalcita,
cu respect: florin

--
Florin Ivan
Tel: 0724.56.89.60