Probleme la instalare Intrepid beta

Bogdan Enache enachebogdan la gmx.net
Mie Oct 8 10:09:19 BST 2008

Nu a mers nici in consola, mi-a dat niste erori de Python la
dist-upgrade. Oricum am inteles ca e de preferat metoda cu upgrade
managerul in modul grafic, in consola doar pentru servere. Dar nu mai
conteaza, iau imaginea de cd acum si rad tot / si instalez 8.10 asa. O
sa mai incerc totusi cand ajung acasa sa vad exact care sunt bugurile
poate le bag in launchpad daca o sa am timp.