pachet OO3 in romana pe 8.10

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Dum Noi 16 22:18:12 GMT 2008

Salut,

se pot testa traducerile actuale OO3 in romana pe 8.10 . Daca aveti
OO3 instalat din PPA al echipei OpenOffice puteti pune doar

http://ppa.launchpad.net/kiwilinux-members/ubuntu/pool/main/o/openoffice.org-l10n/openoffice.org-l10n-ro_3.0.0-2ubuntu2~kiwi3_all.deb

Daca aveti activat PPA kiwilinux-members pe 8.10 un update aduce acest pachet.

In Kiwi 8.12 va fi OO3 (cu extensia pdf import inclusa !) si traduceri
la zi din Narro, care recent s-a mutat la

http://tradu.softwareliber.ro

si are nevoie de persoane care sa testeze si valideze din traducerile
existente. Asta e cam greu ca fiind asa mare fisierul de tradus, nu
e deloc clar stringul ce-l citesti unde apare exact in interfata OO.
Dar cu multe persoane care ajuta se poate progresa :)

In curand fac sync din PPA pe kiwilinux.org, pana acum am testat doar
aici. Credeam ca e un bug ca nu afisa traducerile noi ci pe cele
vechi.
Dupa ce am sters ~/.openoffice* a mers, aparent face caching la
traduceri. Ciudat, dar asta e.

Jani