Rezutlatele intalnirii echipei de localizare

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Mar 19 07:28:24 GMT 2008

Salut,

Imi cer scuze pentru intarzierea cu care trimit acest email

In urma discutiile de pe IRC am ajuns la concluzia ca pentru a
imbunatatii calitatea traducerilor este bine ca membrii echipei de
localizare sa foloseasca ghidul de localizare si glosarul.

Deasemenea am incercat sa definim cateva criterii pe baza carora sa fie
formata echipa de localizare si am stabilit cativa pasi ce trebuie
urmati pentru a deveni membru al echipei de localizare

Am incercat sa sintetizez aceste informatii la adresa de mai jos
http://wiki.ubuntu.ro/Traduceri/Membrii

Deasemenea am stabilit ca vom incerca sa folosim forumul Ubuntu Romania
[1] pentru a imbunatatii colaborarea intre membrii echipei de
localizare.
Asfel daca cineva a adaugat sugestii sau traduceri marcate cu "Need
review" se recomanda sa anunte acest lucru pe forum la "Traduceri ce
trebuie revizuite" [2] (nu stiu cum sa traduc Packages that needs
review).

[1] - http://forum.ubuntu.ro/
[2] - http://forum.ubuntu.ro/viewforum.php?id=49