nu reusesc sa ma conectez la internet!!!

Tibenschi Flaviu flaviuvacanta la yahoo.com
Mie Ian 30 07:59:04 GMT 2008

Multumesc de ajutor.
Dar astea-s caracterele mele "normale". Sint nou de tot in calculatoare (e primul meu calculator) si nu stiu de unde sa le schimb.
Stiu ca se pot face mai mici, ca in word, dar inca n-am aflat de unde.

----- Original Message ----
From: marius popa <mapopa la gmail.com>
To: Lista de discutii despre Ubuntu <ubuntu-ro la lists.ubuntu.com>
Sent: Wednesday, January 30, 2008 9:28:14 AM
Subject: Re: nu reusesc sa ma conectez la internet!!!

2008/1/30 Emil CHERICHES <emil la edsoft.ro>:

pppoeconfda asta folosesc si eu acasa si merge ok
de obicei e bine sa scrii cu caractere normale , nu ajuta sa strigi :)

On 1/30/08, Tibenschi Flaviu <flaviuvacanta la yahoo.com> wrote:

Va rog sa ma ajutati!!!
Tocmai mi-am instalat si eu ieri ubuntu, si ma chinui sa ma conectez la internet RDS. Am, citit si rascitit ce s-a scris pe forum, dar nu merge nicicum.

Va rog sa ma ajutati!
Va multumesc

      Be a better friend, newshound, and

Emil CHERICHES