nu reusesc sa ma conectez la internet!!!

Alexandru Ioan Eftimie alex la rosedu.org
Mie Ian 30 13:19:41 GMT 2008

Pentru mail-uri aiurea de vină este Yahoo-ul... încearcă să-ți faci
mail la Gmail http://gmail.com/ :)

Pentru caractere mai mici este o căsuță de selecție lângă căsuța cu
numele fontului (în fereastra în care scrii).

Baftă