Localizare Ubuntu Hardy

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Ian 16 21:32:09 GMT 2008

Salut,

Voi încerca să pornesc discuțiile despre organizarea localizării pentru
următoarea versiune Ubuntu.

Am început o pagina pe wiki care să ne ajute la coordonare:
http://wiki.ubuntu.ro/Traduceri/Coordonare

Am încercat să fac o listă cu pachetele ce au o traducere prioritară. Vă
rog să consulați listă și să aduceți comentarii.

----

În primul rând doresc să aflu care este poziția voastră față de
propunerea de a schimba încrierea pentru echipa ubuntu-l10n-ro de pe
Launchpad în echipă cu înscriere moderată.

Această schimbare o văd drept o metodă de a asigura calitatea
localizării.

Acum oricine se poate înscrie și poate adăuga traduceri fără a consulta
ghidul sau a folosi diacritice.

Eu mă pot ocupa de moderare și prin moderare înțeleg aprobarea unui
membru în echipă după ce a intrat în contact cu restul echipei
(inscriere pe listă, consutlare ghid)

----

În al doilea rând mi-ar place să avem o echipă de localizare în
adevăratul sens al cuvântului. Deocamdată observ că există puțină
comunicare între persoanele ce traduc pe Launchpad.

Pentru aceasta doresc să întrăm în contact uni cu alți pentru a discuta
împreună obiectivele pentru Hardy și a corecta ghidul pentru traduceri.

Încă mai așteptăm aprobarea unei liste de discuții separat pentru acest
subiect. Dacă lucrurile se lungesc putem folosi această listă de
discuții sau putem face un grup pe google.

----

În final rămân aceste întrebări:

1. Ce facem, lăsăm grupul deschis sau îl moderăm?

2. Simțiti nevoia de a consolida echipa prin existența unui canal de
comunicare sau e ok cu situația actuală?

Spor