traducere xubuntu

Mişu Moldovan dumol at gnome.ro
Mon May 29 08:17:58 BST 2006

On 5/26/06, Jani Monoses <jani.monoses at gmail.com> wrote:
 [snip]
> merci. Cred ca situatii din astea sunt cele in care rosetta ajuta. Pot lucra
> independent mai multi pe acelasi pachet.
> Cu fisier po clasice cerd ca trebui coordonare mai atenta pt a nu a vea un
> singur translator 'lock'-ul luat.
> Nu propus sa traduci in rosetta bineinteles, doar cred ca are acest avantaj
> in cazul mucii distribuite.

[snip]

'Mneaţa,

Anexate sunt traducerile complete pentru libexo şi thunar. Scuze, n-am
reuşit să le trimit aseară pentru că îmi picase netul de la Astral.
Ăsta e motivul pentru care trimit acum din Gmail, serverul meu
SMTP/IMAPS este încă offline :( Mama lor de astralopiteci...

În altă ordine de idei, nu sunt prea fericit cu utilizarea unei
versiuni încă netestate, dar te asigur că este peste ce e în launchpad
acum, nu numai cantitativ (de vreo opt ori mai multe stringuri), dar
şi din punct de vedere calitativ. De libexo este neapărat nevoie, cu
un libexo netradus şi thunar ar apărea tradus incomplet.

Îmi pare rău pentru întârziere, data viitoare dacă mai apar
desincronizări majore între Xfce si Xubuntu, vă rog să mă alertaţi mai
din timp. Şi nu, nu prea cred în rosetta/launchpad, mi se pare o frână
în calea productivităţii unui traducător şi am auzit poveşti triste
despre ce înseamnă coordonarea şi revizuirea muncii mai multor
traducători în rosetta.

Mulţam,

--
mişu