UbuntuRomanianTranslators Team

Sebastian Ivan sebastian.ivan at gmail.com
Tue May 23 13:16:54 BST 2006

On 5/23/06, Jani Monoses <jani.monoses at gmail.com> wrote:

Da, xfce 4.4 nu sta inca bine la tradusul in romana, dar cum nu e lansat
> inca e explicabil
> http://i18n.xfce.org/stats/index.php?mode=4&lang=trunk/ro
> Dar cum pachetele sunt in ubuntu si in launchpad se pot traduce direct
> folosind rosetta, fara sa intervin
> eu sau altcineva.

ok, notat

https://wiki.ubuntu.com/DapperReleaseSchedule
> Aici zice ca 25 mai e ultima zi in care se mai pot baga traduceri via
> rosetta in dapper, ce se traduce dupa va fi parte din
> dapper-updates adica improspatare periodica a traducerilor se va face si
> dupa 1 Iunie.
>
> Gnome  KDE OOo cum stau cu traducerea? Se fac in afara rosetta de cineva?

lucram aici si pe baza de .po traduse pe sistemele loco si apoi exportate
echipei  gnome.ro.

de kde nu stiu, probabil e mentinut pe alta directie si importat in ubuntu

vad ca nu e un numar mare de pachete si nici de traduceri.
hai sa facem un efort si sa traducem cat mai mult sa includem si xubuntu
complet tradus in ro din dapper.

Eu am inceput deja!