UbuntuRomanianTranslators Team

Sebastian Ivan sebastian.ivan at gmail.com
Tue May 23 12:43:10 BST 2006

Iata mai jos un mail din partea lui Jani privind xubuntu.
Ieri am instalat pe un laptop PII xubuntu pentru teste  si am vazut o
proportie desul de mica  (nu am cautat in detaliu)  din xubuntu tradus in
limba romana.

Nu este necesar sa lucram "organizat" urmand un curs clar al pachetelor ce
trebuiesc traduse; cu cat traducem mai mut cu atat mai bine ;)

Jani presupun ca poate ajuta la verificarea/implementarea si includerea
traducerilor in limba romana pentru versiunea xubuntu.
Jani, daca consideri altfel, anunta te rog pe lista

Salut

in ubuntu language-support-ro e printre putinele pachete de suport local ce
are
doar traducerea firefox (mozilla-firefox-locale-ro-ro) si nimic altceva. Am
intrebat mai demult si nu-s
lamurit de ce nu este inca myspell-ro sau ceva similar in debian. Acum vad
ca nici traducerile
de openoffice nu exista in debian (openoffice.org-l10n-ro)

Stiti ceva de stadiul acestor traduceri? Sa incerc pe debian-ro sau stiti o
persoana mai potrivita
pt contact? Cred ca atat myspell cat si OO exista, atat doar nu le-a
impachetat nimeni?

multumesc
Jani