Crearea si intretinerea unui sit web (Re: Ubuntu Romania)

IM Meen i_m_meen2 at yahoo.com
Thu Jul 28 00:30:13 CDT 2005

Buna ziua!
Daca mai sunt treburi de facut, eu am nevoie doar de
idei, timp cred ca am. :)
Am cateva idei momentan, anume sa evitarea pe cat
posibil folosirea acelui maro infam Ubuntu. In logo
sunt niste culori dragute - sincer cred ca se preteaza
mai bine un orange mai sters..

Cred ca principalul lucru care trebuie avut in vedere
acum ar fi forumul. O sa fie centrul comunitatii, asa
ca e important cum e facut (PHPBB nu e o idee buna, au
fost sparte multe asemenea forumuri). De asemenea mie
imi place ideea MyLinux (myl.ro), unde pe portal sunt
afisate ultimele stiri de pe forum. Iar deoarece poate
posta orice membru stiri, acestea sunt destul de noi.

Sper ca am fost de folos. Oricum sugestiile mele abia
asteapta sa fie "modelate", intrucat sunt cam
nefinisate.