Crearea si intretinerea unui sit web (Re: Ubuntu Romania)

Dan Damian dand at codemonkey.ro
Thu Jul 28 03:37:39 CDT 2005

În data de Mi, 27-07-2005 la 22:30 -0700, IM Meen a scris:
> Daca mai sunt treburi de facut, eu am nevoie doar de
> idei, timp cred ca am. :)

Grozav, fiindca dupa cum poti vedea, incep sa apara suficiente lucruri
de facut. Nu-i exclus ca in curand sa fie nevoie de o lista "TODO" pe
Wiki.

> Am cateva idei momentan, anume sa evitarea pe cat
> posibil folosirea acelui maro infam Ubuntu.

Paleta de culori e o treaba destul de subiectiva si n-ar trebui sa ne
asteptam la un consens pe tema asta :) Trebuie sa acceptam faptul ca
persoana care isi va dedica timpul cu design-ul va lua decizia finala.
De aceea cel mai bine este sa avem propuneri concrete, la fel ca in
cazul logo-urilor.

>  In logo
> sunt niste culori dragute - sincer cred ca se preteaza
> mai bine un orange mai sters..

Daca poti veni cu o propunere, la fel cum a facut-o Peter si Silviu, ar
fi excelent. Cel mai probabil vom vota logo-ul nostru si vei avea ocazia
sa alegi versiunea cea mai apropiata de preferintele tale.

> Cred ca principalul lucru care trebuie avut in vedere
> acum ar fi forumul. O sa fie centrul comunitatii, asa
> ca e important cum e facut (PHPBB nu e o idee buna, au
> fost sparte multe asemenea forumuri).

De acord si cu importanta forumului si cu faptul ca phpBB e de evitat.
Poate are cineva o propunere legat de cum putem obtine un forum stabil
(vbulletin costa cam $160, din cate am vazut).

> Sper ca am fost de folos. Oricum sugestiile mele abia
> asteapta sa fie "modelate", intrucat sunt cam
> nefinisate.

Eu zic ca sunt f. de folos, fiindca acum e cea mai buna perioada pt.
idei constructive.

-dan