Re: źle wykrywana rozdzielczość monitora [9.04]

Rafał Mirończyk voyageur.pl w gmail.com
Nie, 21 Cze 2009, 19:37:52 BST

znalazłem takie błędy i ostrzeżenia, też nie za bardzo wiem, co z tym zrobić...

(EE) [drm] drmOpen failed.
(EE) CHROME(0): [dri] DRIScreenInit failed.  Disabling DRI.

(WW) CHROME(0): [XvMC] XvMC is not supported on this chipset.

coś mówią te wpisy?
pozdrawiam