Re: źle wykrywana rozdzielczość monitora [9.04]

Przemysław Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Nie, 21 Cze 2009, 22:16:58 BST

W dniu 21 czerwca 2009 20:37 użytkownik Rafał Mirończyk
<voyageur.pl w gmail.com> napisał:

> znalazłem takie błędy i ostrzeżenia, też nie za bardzo wiem, co z tym zrobić...
>
> (EE) [drm] drmOpen failed.
> (EE) CHROME(0): [dri] DRIScreenInit failed.  Disabling DRI.
>
> (WW) CHROME(0): [XvMC] XvMC is not supported on this chipset.
>
> coś mówią te wpisy?

Nic co powinno mieć związek z rozdzielczością. Z tego co widzę to
problem już był nawet zgłaszany i powinien być naprawiony ale
niewykluczone, że to wina sterownika jest. Przyjrzyj się może temu
wątkowi:
http://thread.gmane.org/gmane.linux.drivers.openchrome.user/1246
Sprawdź w logach czy w ogóle jest taki tryb obsługiwany? (szukaj czegoś
w rodzaju Built-in mode "1280x800").

P.S.
Taka mała uwaga techniczna. Byłoby mi (i pewnie innym czytającym)
znacznie łatwiej gdybyś odpowiadał pod cytowanym tekstem a nie nad. Co
więcej poprawne cięcie cytatów też by pewnie nie zaszkodziło.