wyswietlanie wielu kont w evolution.

Marcin Kasperski Marcin.Kasperski w softax.com.pl
Pią, 8 Lut 2008, 09:58:40 GMT

> Hmmmm.... co do jednego konta jestem pewny, że nie obsługuje imap, a
> czy go2 to robi, tego nie wiem.

No, to jest jeszcze do rozważenia sztuczka jaką sam stosuję do jednego
z kont - ciągnąć pocztę z konta POP3 getmail-em lub fetchmail-em,
zapisywać lokalnie w Maildir-ze i czytać stąd (no, ja sobie to jeszcze
serwuję dovecot-em jako IMAP, ale to już efekt częstego przesiadania
się między paroma kompami)