wyswietlanie wielu kont w evolution.

velbon velbon w epf.pl
Czw, 7 Lut 2008, 10:10:19 GMT

Mialem ten sam problem (3 konta) i niestety nie udalo mi sie
skonfigurowac Evolution w sposob, ktory mozna skonfigurowac
Thunderbirda. Ale udalo sie zrobic troche inaczej i znalezc plusy w
minusie :-).
Zrobilem 3 osobne podfoldery w inboxie i 3 reguly (jezeli odbiorca = 'x'
to przeniesies do folderu 'x' i to samo dla 'y' i 'z'). Efekt jest taki,
ze przy sciaganiu maile trafiaja do odpowiednich folderow (prawie
inboxow :-)), a plus jest taki, ze caly spam, w postaci reklam z portalu
zostaje w Inboxie 'wlasciwym' i nie trzeba nawet ustawiac zadnego
filtra.

pozdr

Dnia 06-02-2008, Ĺšr o godzinie 21:06 +0100, Kamil Midzio pisze:
> Witajcie!
> Moje pytanie jest następujące:
> W evolution mam podpięte dwa konta. Czy istnieje możliwość prezentacji
> dwóch, odrębnych zestawów folderów (dla każdego konta odrębnie)?
> Oczywiście liczba kont jest czysto przykładowa. Na obecną chwilę
> jedynym sygnałem informującym mnie o multikontowości jest podwójne
> wpisywanie hasełka przy logowaniu się na serwery pop3 i smtp.
> Poza tym program wygląda jakby miał jedno konto. AAA i spamy z obu
> przyłażą;-)))) ale nie oto chodzi w multikontowości przecież. W
> [...]

Panorama Internetu - prognoza pogody, poczta e-mail, SMS, wyszukiwarki: Gooru, Anonser, serwisy: randki, ogl‚oszenia, wakacje, program TV, Kina,  muzyka, DVD, newsy, inne.
http://www.panoramainternetu.pl/ (http://www.epf.pl/)