Czym przehfycic strumien ze shoutcasta?

Przemysław Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Czw, 7 Lut 2008, 23:47:13 GMT

On 08-02-08 00:37, "killer-of-god" <potepiony666 w op.pl> wrote:
> Czy kazde pytanie na tej liscie wywoluje tego typu pierdołowate kłutnie?
> Czuję się zupełnie jak na IRC. Banda psełdo elyty która bardzo lubi siedziec
> w swoim towarzystwie i nowych osób nie dopuszcza do siebie. Nie wszyscy są
> tak bardzo mądrzy i obeznani jak szanowny komentator. Jestem równierz
> przekonany, irz wielce szanowny pan komentujący równierz nie był od razu tak
> bardzo mądry w niektórych sprawach. Panowie! Skoro linuks ma być systemem
> elitarnym to prosze bardzo. Tylko kiedyś dojdzie do tego, że sami się w swym
> [...]

No teraz to dopiero dałeś czadu. Ja rozumiem, że ktoś może być
"nietechniczny" ale tutaj chodzi o pewne proste zasady. Pewnie nawet nie
zadałeś sobie trudu żeby sprawdzić co robisz źle, tudzież żeby zastosować
się do podawanych Ci wskazówek.
    Moje zdanie na ten temat jest takie, że pisząc niechlujnie nie szanujesz
ludzi, do których ta korespondencja jest kierowana. Nie ważne jest czy treść
dotyczy Linuksa czy domowych wypieków.

Przemek