Re: Automatyzacja łaczenia telnet... :/

Damian Kmiecik d0zoenator w gmail.com
Śro, 17 Paź 2007, 21:10:45 BST

Nieźle to obmyśliłeś.
Pobawie się z tym przy okazji.
Narazie zostanę przy telnecie w pythonie.

Jeśli użyje tego sposobu to tylko do aplikacji które "nie dadzą sobie"
przekazać parametrów i trzeba coś tam ręcznie wpisywać...

No a teraz coś ambitniejszego...
GUI w QT4 do tego programiku. Będę miał wszystkie opcje modemu TEPSY i
jeszcze trochę więcej.

Jeśli ktoś by był zainteresowany (bo może posiada router ADSL PENTAGRAM) to
pisać na e-mail...

Pozdrawiam i dzięki za pomoc!!!