Compaq 6720s, wszystko na intelach, eth0 to intel 82562GT 10/100

Krzysztof Mularski :: ArahNet.org geek w pino.pl
Wto, 25 Wrz 2007, 21:15:15 BST

> odpalenie jadra z flaga NOAPIC/NOACPI/ACPI=NO (niepotrzebne skreslic,
> nigdy nie pamietam jak to idzie) moze cos pomoze

Odnalazlem cos takiego
http://www.mjmwired.net/kernel/Documentation/kernel-parameters.txt
Sa tam wszystkie te flagi, jednak nie wiem którą dokładnie mam wybrać,
podałem wyżej pokazane, lecz karta ethernetowa (wbudowana zresztą) nadal
nie jest widoczna... tzn. widoczna to ona jest, ale nie ma dla niej
poprawnie przydzielonego przerwania (nie ma go wcale)... Jakiej wiec
flagi uzyc aby zmusic Ubuntu do prawidlowej obslugi tych gniazdek PCI?

Model laptopa to HP Compaq 6720s (wsio na intelach)

Pozdrawiam
Krzysztof Mularski