Compaq 6720s, wszystko na intelach, eth0 to intel 82562GT 10/100

Krzysztof Mularski :: ArahNet.org geek w pino.pl
Wto, 25 Wrz 2007, 21:21:16 BST

Dobra!! DZIALA!! ;))))
Poszukiwana flaga byla pci=nomsi oraz (na wszelkie W pci=noacpi)
Po tym zabiegu karta funkcjonuje prawidlowo i przykladnie pinguje wp.pl

Dzieki wielkie za pomoc Panie Bartoszu ;)

Pozdrawiam
Krzysztof Mularski