Fw: Koniec

marcin etz312 w poczta.wprost.pl
Pon, 26 Mar 2007, 22:56:41 BST

Moje odczucia sa dokladnie takie same, ale daje rade z ubuntu sam-metoda
prob i bledow
----- Original Message -----
From: "Malwina" <mrm106a9 w o2.pl>
To: "Polska lista dyskusyjna użytkowników Ubuntu"
<ubuntu-pl w lists.ubuntu.com>
Sent: Saturday, March 24, 2007 8:23 PM
Subject: Re: Koniec

> => raczej nie, ale fakt był odporny na wiedze....

Bardzo śmieszne...

Tyle się naczytałam o użytkownikach wolnego oprogramowania, =że są dla
siebie życzliwi, pomagają sobie i stanowią zgraną =społeczność a tu takie
kwiatki. Ludzie nie bądźcie złośliwi! =Każdy ma prawo czegoś nie wiedzieć i
każdy na początku =popełnia pomyłki i błędy...

Podczytuję Was od jakiegoś czasu z myślą, że czegoś się =dowiem na temat
Ubuntu, bo nie mam zielonego pojęcia co to =takiego a bardzo chciałabym się
zorientować o co chodzi, a =nie chce zadawać blondynkowych pytań, więc
czytam Was  i =jasny szlag mnie trafia, bo na właściwy temat jest tu
=niewiele, za to jak ktoś coś potrzebuje to się go gani i =pisze, że był
odporny na wiedzę...

Oj, nieładnie :-(

-- =ubuntu-pl mailing list
ubuntu-pl w lists.ubuntu.com