Witam wszystkich

Fizzzi fizzzi w op.pl
Nie, 4 Mar 2007, 13:14:11 GMT

On Sun, 04 Mar 2007 11:10:32 +0100, Przemyslaw Kujawski
<prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl> wrote:

> [...]

napisalem na ta liste bo tak mi poradzil Azrael. Nie pisze na swoj temat,
w wikipedii, kiedys rzeczywiscie troche w _pewnym sensie_ "spamowalem"
azeby rozleklawmowac swojego bloga. Ale przeprosilem za to. Zmienilem sie.
W sumie to zle ze to tak zostalo odebrane...
Nie ma sie co nasile pchac i prosic. Jak bedzie dobra strona to sama sie
wypromuje. Doszedlem do wniosku ze nie warto nawet prosic sie o
umieszczenia linka... NIE BĘDĘ SIĘ JUŻ PŁASZCZYŁ

--
http://wolnastrona.EU - fakty i opinie
Fizzzi is Registered Linux User#405773