Witam wszystkich

Przemyslaw Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Nie, 4 Mar 2007, 10:10:32 GMT

On 18:07 Sat 03 Mar     , Bartosz 'offtza' Gogel wrote:

> powiem tak, od czasu kiedy zapisałem się na listę Ubuntu-pl nie spotkałem
> siÄ™ z auto-kandydaturÄ….

To jest nas przynajmniej dwóch ;-) IMHO taka "auto-kandydatura"
przypomina mi trochę pisanie na swój temat artykułu na Wikipedii.

> Na razie siÄ™ wstrzymuje. Nie wiem jak inni Panowie z planety.

Po wstępnym przejrzeniu bloga oraz biorąc pod uwagę dziwną próbę
zareklamowania siÄ™ jestem raczej na nie.

> Nie podjęte zostały jeszcze żadne jawne kroki w tej sprawie, owszem wielu
> podało mi linki do zakładek "Ubuntu only", problem, który napotkaliśmy
> jest dość złożony. Jeśli chodzi o mnie - najlepszym rozwiązaniem byłby
> stosunek 80% Ubuntu do 20% pierdół. Ale takie rzeczy trzeba powoli
> systematycznie wypracowywać.

I tu się zgadzam. Dobrze by jednak było gdyby w tych 20% pierdół nie
było "zabawnych" postów politycznych nawiedzonych nastolatków ;-)

Przemek
Desc: Digital signature

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej ubuntu-pl