General protection fault na serwerze Sun V40z x86_64

bartek wilczynski bartek w rezolwenta.eu.org
Pon, 26 Lut 2007, 00:39:57 GMT

Cytowanie Przemyslaw Kulczycki <przemekkulczycki w gmail.com>:

> http://en.wikipedia.org/wiki/Physical_Address_Extension

Dzieki za link. Dobrze jest sie czegos dowiedziec, choc to chyba jednak nie do
konca to o co mi chodzi. Na tyle na ile zrozumialem, to normalny proces moze w
tym ukladzie korzystac co najwyzej z 4gb albo trzeba stosowac jakies triki z
mmap. Cos mi sie widzi, ze jesli nie uda mi sie z jadrem server-debug to chyba
po prostu zainstaluje jakis CentOS, bo ten serwer ma support dla RedHat
Enterprise w wersji 64-bitowej, wiec Centos pewnie tez zadziala.

--
pozdrowienia
   Bartek