Planeta - ubuntu tematycznie

Remigiusz Dymecki remigiusz w gmail.com
Wto, 13 Lut 2007, 23:39:48 GMT

On 2/9/07, Przemyslaw Kujawski <prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl> wrote:

> Popieram. Szczerze mowiac to szczegolnie mocno mnie irytuja marnej
> jakosci komentarze polityczne pojawiajace sie na planecie ale nie tylko.

Po rozmowie z administratorem planety, proszę autorów blogów o
wydzielenie osobnej kategorii (chyba że już macie) i podesłanie linka
do feeda tylko z tą kategorią.

W razie nie przesłania będę naciskał osobiście;)

Poniżej rozmowa z administratorem planety aby nie było niedomówień.

On 2/13/07, Bartosz 'offtza' Gogel <offtza w offtza.pl> wrote:

>Jeśli nic nie masz przeciw to podeśle Ci kilka linków z kategoriami a
>nie całości...
>Oczywiście za zgodą autorów blogów.

Daj to na ogólną dyskusję żeby nie było niedomówień