Planeta - ubuntu tematycznie

CoSTa costa.msm w gmail.com
Śro, 14 Lut 2007, 06:04:00 GMT

On 2007-02-14, at 00:39, Remigiusz Dymecki wrote:

> Po rozmowie z administratorem planety, proszę autorów blogów o
> wydzielenie osobnej kategorii (chyba że już macie) i podesłanie linka
> do feeda tylko z tą kategorią.

ja bym prosił o NIE przesadzanie z tą monotematycznością. tego się po
prostu czytać nie da gdy będę widział kolejny post z serii "zrób
sobie przezroczystą konsolę" czy coś w ten deseń. za blogami i
systemem, z którego korzystają stoją ludzie, a nie fragmenty
dokumentacji systemu.

> W razie nie przesłania będę naciskał osobiście;)

a to mnie szczególnie zainteresowało :). może kilka szczegółów jak
egzekwowanie wpisów ubuntu-only będzie wyglądało? półobrót? czeczeni
z ak47? jakiś inny ogólnie uznany za sprawdzony sposób? :)

--
CoSTa
costa.msm w gmail.com | http://costa.kofeina.net